Klasa V
Proszę wykonać w domu komiks i przesłać do mnie na e-mail hanna.mazurkiewicz.2@edupolis.pl
Czekam na prace na mojej poczcie. W razie pytań jestem na Messengerze
ROK SZKOLNY 2020/2021
24.11.2020r.
Temat 3. Zaglądamy do wnętrza komputera
Temat str 26-30
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
25.06.2020r.
Temat: Posumowanie pracy, gry i zabawy komputerowe.
18.06.2020r.
Temat: Tabele, ramki i ozdobniki w tekście - (temat 10) str 113-124
Powtarzamy wiadomości o pracy z tekstem i jego możliwościach.
Przeczytać w podręczniku treść.
Wykonać ćwiczenia i przesłać do mnie.
10.06.2020r.
Temat: Wstawiamy do tekstu obraz z pliku - str 107-112
Powtarzamy wiadomości o tekście
Przeczytać w podręczniku treść.
Wykonać ćwiczenia i przesłać do mnie.
04.06.2020r.
Lekcja
Temat: Sposoby otaczania obrazu tekstem (temat 9)
Przeczytać w podręczniku treść od str 105-106
Wypisać do zeszytu Każdy układ obrazu ma swoje zastosowanie i punkty przy 4 kropkach str 106
Wykonaj ćwiczenia 2
Zapisz i prześlij do mnie na e-mail.
28.05.2020r.
Lekcja
Temat: Ozdabiamy tekst obrazami
( w podręczniku temat 9 str 104-105 )
Przeczytać w podręczniku treść od str 104-105
Wypisać do zeszytu odpowiedz na pytanie 3 pod tematem
Wykonaj ćwiczenia 1 Zapisz i prześlij do mnie na e-mail.
21.05.2020r.
Lekcja
TEMAT : Zadania projektowe - Scratch
( w podręczniku temat 8 str 102 )
Proszę przeczytaj treść tematu i zaprogramuj w Scratchu historyjkę ( zadanie 5) i prześlij do mnie.
14.05.2020r.
Lekcja
TEMAT : Zadania projektowe - Scratch
( w podręczniku temat 8 str 101 )
Proszę przeczytaj treść tematu i zaprogramuj w Scratchu historyjkę ( zadanie 4) i prześlij do mnie.
07.05.2020r.
Lekcja
TEMAT : Zadania projektowe - Baltie.
( w podręczniku temat 8 str 97 - 101)
Proszę przeczytaj treść tematu i zaprogramuj w Baltie historyjkę i prześlij do mnie
29.04.2020r.
Lekcja
TEMAT : Programujemy historyjkę.
( w podręczniku temat 7 str 92 - 96)
Proszę przeczytaj treść tematu i zaprogramuj w Scratchu własną historyjkę lub posłuż się tą z podręcznika.
23.04.2020r.
Lekcja
TEMAT : Tworzymy grę dla jednego gracza.
( w podręczniku temat 7 str 88 - 92)
Proszę przeczytać treść tematu i zaprogramować w Scratchu grę według podręcznika.
Dokładnie przeczytać Warto zapamiętać str 92-93
Do zeszytu napisać temat oraz notatkę:
1. Tworzymy grę w Scretchu
2. Stosujemy zmienne - zliczamy punkty.
16.04.2020r.
Lekcja
TEMAT :Programujemy historyjkę.
( w podręczniku temat 7 str 85 - 88)
Proszę przeczytać treść tematu i zaprogramować w Scratchu własną historyjkę lub posłużyć się tą z podręcznika.
2.04.2020r.
Lekcja
TEMAT : Stosujemy powtarzanie poleceń.
( w podręczniku temat 7 str 84 - 85)
1. Programujemy w języku Scratch
Proszę przeczytać treść tematu i wykonać ćwiczenie 5,6,7,
26.03.2020r.
Lekcja
TEMAT : Kompozycje, historyjki i gry w języku Scratch. ( w podręczniku temat 7 str 80)
1. Programujemy w języku Scratch
Proszę przeczytać treść tematu i wykonać ćwiczenie 1,2,3,4,.
19.03.2020r.
Lekcja
Temat: W poszukiwaniu skarbu - duszek w labiryncie.
Dowiem się jak poruszać duszkiem za pomocą klawiszy klawiatury po planszy.