Klasa VI
Przesłać do mnie e-mailem hanna.mazurkiewicz.2@edupolis.pl lub Messengera
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ROK SZKOLNY 2020/2021
24.11.2020r.
Temat: Ulepszamy prezentację multimedialną
Temat 4 str 30-32
1. Dodajemy animację do elementów slajdów.
2. Poprawiamy i ulepszamy animacje.
3. Przeczytaj temat i wykonaj ćw. 1 i 2
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
25.06.2020r.
Temat: Posumowanie pracy, gry i zabawy komputerowe.
18.06.2020r.
Temat: Dodajemy i odejmujemy liczby naturalne sposobem pisemnym (temat 8)
W podręczniku ( temat 8 - przeczytać i wykonać ćwiczenia str 78-86
Najciekawsze wg was wykonane ćwiczenie przysłać do mnie.
zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
10.06.2020r.
Temat: Zabawy z algorytmami(temat 8)
W podręczniku ( temat 8 - przeczytać i wykonać ćwiczenie 1 str 77
zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
Notatka do zeszytu
Definicja Algorytm
04.06.2020r.
Lekcja
Temat: Programujemy gry multimedialne w środowisku Scratch powtórzenieW podręczniku powtórzyć wiadomości z tematu 7.
Przeczytać pytania i zadania str 73-76
Wykonać 3 wybrane zadania.
Odpowiedzieć pisemnie na pytanie 1,3, 5
Dla chętnych na ocenę 6 wykonać jedno zadanie dodatkowo dla zainteresowanych i oddzielnie go do mnie odesłać w temacie wpisać Zadanie dodatkowe
Przesłać do mnie na e-mail
28.05.2020r.
Lekcja
Temat: Dodajemy dźwięk do programuW podręczniku ( temat 7 - przeczytać i wykonać ćwiczenia str 72-73)
ćwiczenia 16, 17
zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
Notatka do zeszytu
Przeczytać dokładnie tekst Warto zapamiętać str 73
21.05.2020r.
Lekcja
Temat: Dodajemy drugi poziom gry w środowisku ScratchW podręczniku ( temat 7 - przeczytać i wykonać ćwiczenia str 69-71) ćwiczenia 14, 15
zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
Notatka do zeszytu
Przepisać tekst w nawiasach str 69 i test przy kluczach str 70
Można korzystać ze Scratch online lub pobrać i zainstalować na dysku swojego komputera
14.05.2020r.
Lekcja
Temat: Programujemy gry multimedialne w środowisku Scratch
W podręczniku ( temat 7 - przeczytać i wykonać ćwiczenia str 65-69), zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
Notatka do zeszytu
1. Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy
2. Umieszczamy duszki na scenie
3. Zliczamy punkty i określamy warunki zakończenia gry
Można korzystać ze Scratch online lub pobrać i zainstalować na dysku swojego komputera
07.05.2020r.
Lekcja
Temat: Programujemy gry multimedialne w środowisku Scratch
W podręczniku ( temat 7 - przeczytać i wykonać ćwiczenia str 61-64), zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
Notatka do zeszytu
1. Stosujemy powtarzanie poleceń - rysujemy piramidę.
2. Stosujemy instrukcję warunkową.
Można korzystać ze Scratch online lub pobrać i zainstalować na dysku swojego komputera
Scratch 3.4.0 Download - Pobierz
29.04.2020r.
Lekcja
Temat: Stosujemy multimedia w środowisku programowania.
W podręczniku kontynuacja tematów o prezentacji ( temat 6-przeczytać i wykonać ćwiczenia str 56-59, zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
Na ocenę -6 wykonaj zadania dla zainteresowanych 59-60.
23.04.2020r.
Lekcja
Temat: Stosujemy multimedia w środowisku programowania.
( temat 6-przeczytać i wykonać ćwiczenia str 43-56, zapisać i przesłać do mnie na e-mail)
Napisać do zeszytu definicję Multimedia i Wava
Dokładnie przeczytać Warto zapamiętać - str 55-56
16.04.2020r.
Lekcja
Temat: Praca w chmurze i zadania projektowe- prezentacja multimedialna.
W podręczniku kontynuacja tematów o prezentacji ( temat 5-przeczytać i wykonać zadania)
Napisać do zeszytu definicję chmury i serwer internetowy
Str 41 Wybrać jedno zadanie i wykonać wg poleceń prezentację
2.04.2020r.
LekcjaTemat: Prezentacja multimedialna
W podręczniku kontynuacja tematów o prezentacji ( powtórka temat 3 , temat 4-przeczytać i wykonać zadanie)
Proszę wybrać 1 zadanie ze str 37 wykonać i do 8 kwietnia przysłać do mnie na pocztę.
26.03.2020r.
LekcjaTemat: Poczta bez znaczka + netykieta
Nauczę się, jak działa poczta elektroniczna, jakie są zasady netykiety i jak poprawnie pisać wiadomości e-mail.
19.03.2020r.
LekcjaTemat: Gra platformowa
Dowiem się, jak ułożyć skrypt dowolnej gry platformowej typu Mario.
Proszę zalogować się na platformę https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
i wykonać grę komputerową oraz przesłać do mnie e-mailem hanna.mazurkiewicz.2@edupolis.pl
Pozdrawiam Was kochani.
Do miłego zobaczenia.